Wednesday, 25 May 2016

Projek Makan dan Kenyang ~ Macaroni Cheese Lasagna by TheRealDena

I am dena darwisy on Wednesday, May 25, 2016
Reaksi: 
haip.. sejak kebelakangan ini timeline Wall fesbuk byk sangat iklan makanan.. lapar sgt tgk makanan limpas2 (lalu) di Wall...

semalam tgk iklan org jual spaghetti bolognse and macaroni.. kenen2 mau order selfcollect tp jam mo  collect tu lewat sngt.. nak minta delivery lambat pula.. jadi sebab CRAVING amat sangat2.. tiup kiri kanan datang lah Wahai semangat Chef MaMa hahaha.. 

di jadikan cerita terus la ke Supermarket membeli bahan2.. tuk masak

dalam periuk tu sos yg sda siap d masak, macaroni yg da siap rebus, cheese untuk tabur,n cheese parmesan

hihii.. nampak tak gigih nak makan punya pasal...



yang ini.. da siap tuang kuah sos dan tabur2.. Q untuk masuk oven.. untuk panaskan jaa ..spy cheese cair.. around 15-20 minit.. jgn lama sangat k.. nanti hangus pula cheese hihihi

tadaaa~~ dah siap bakar.. tgk la cheese dah cair,.. yummeh.. so apalagi jgn tunggu sejuk.. panas2 makan baru sedap.. hihih


Bismillah~~~ jom makan... dinner for three


SIAP... so dah makan kenyang perut senang hati pastu jadi ular hjahahaha kenyang yg amat..

sebener2nyee saya pun xtau apa nama makanan ni ahahah tp boleh kan... huahuahua..
ni percubaan kali 3 saya masak.. pertama tu jadi jg tp x brapa nak umpph.. kedua jadi juga tp masam sikit.. terbanyak cheese dan tomato.. ahahaha.. ke3 ni.. boleh tahan.. anak suka somi suka.. kucing pun suka hahahaha..

jadi sapa nak cuba?? hihihh ..so selamat kenyang tgk entry ini.. tq guys.. 

wassalam

therealdena~~

1 hambur komen:

Murni Alysa said...

terliur..menitik air liur ni

Post a Comment

 

The Real Dena Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review